Könyvértékelés: Kiss Attila Péter: Problémás hercegnők

Fülszöveg:

A hercegnők krízishelyzeteken mennek keresztül, amelyeket csak úgy tudnak megoldani, ha hátrahagynak valamit eddigi életükből. Nem mindig megy minden terv szerint – már ha van egyáltalán terv. E világnak fontos része a mágia, ám az annyira misztikus és kiszámíthatatlan, hogy inkább felkavarja a dolgok menetét, mintsem segítene, különösen igaz ez a furcsa varázs mellékhatásokra. Óvva inteném a szereplőket: legközelebb legyenek körültekintőbbek! Ám ha nem hibáznak, nem is élnek – és minden rosszat félretéve, ha sikerül kiszakadniuk saját buborékukból és figyelnek másokra, megoldódnak a problémáik.

 

Vélemény:

Néha szeretek kilépni a komfortzónámból egy-egy könyvvel, amit jelen esetben meg is tettem. Izgatottan kezdtem bele a könyvbe, mert már megszámlálni sem tudom, hogy covers_570965mikor vettem utoljára kezembe mesekönyvet (az nem számít, hogy nap mint nap adok el, mivel nincs időm beleolvasni).  Azt vártam ettől a könyvtől, hogy olyan hercegnőket kapok, amiknek az életükben akad egy galiba ami teljesen hétköznapi, és bármelyik kislánnyal megesik, így  biztatva őket arra, hogy bármin képesek átlendülni. De ez a könyv legkevésbé sem gyerekekhez szól.

A fülszöveg elég gyenge és információszegény, szinte semmit nem lehet megtudni belőle. Az első fejezet sem sokat segít abban, hogy jobban megértsük, hogy mi folyik itt. Én először azt hittem, hogy különálló történet az összes, de aztán láttam, hogy az összes hercegnő sorsa szorosan összefügg. Volt olyan fejezet, amit én nem szerettem, mert olyan befejezetlennek éreztem, viszont néhányat meg nagyon is szerettem. Összességében egy vicces és érdekes világot kaptam néhány hibával, de tökéletes olvasmány a buszon, vagy egy rövidebb úton, amikor amúgy sincs időnk kemény hangvételű történeteket olvasni. Itt az ember biztos találkozni fog mindenféle varázslattal és különleges lényekkel!

 

Értékelés:

Történet: 4

Borító: 4

 

Hozzászólás